בן גביר מגיב לביקורת על הקמת המשמר הלאומי: "צביעות"

    איתי גדסי No Comments on בן גביר מגיב לביקורת על הקמת המשמר הלאומי: "צביעות"

    השר לביטחון לאומי נאם בכנס עוצמה יהודית: "כשבנט אמר שיקים משמר לאומי מחאו לו כפיים, אבל כשאני אומר משמר לאומי, הם אומרים 'המליציות של בן גביר'. לא נסכים שמדיניות הממשלה הזו לא תהיה ימין מלא מלא"

    צילום: ללא קרדיט
    9:57
    08.05.24
    בצלאל קאהן ודוד חכם No Comments on הפרשן אבי בלום: "גלנט פוגע במחנה הימין מתוך הממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר, תוקף הבוקר (שישי) את ראשי האופוזיציה: "אפילו כשהבאנו הישג של תשעה מיליארד שקלים למשמר הלאומי, להוספת שוטרים, להעלאת משכורת, הם לא מסוגלים לקבל את זה. כשבנט אמר שיקים משמר לאומי מחאו לו כפיים, אבל כשאני אומר משמר לאומי, הם אומרים 'המליציות של בן גביר'".

    בן גביר אמר את הדברים בכנס של מפלגת עוצמה יהודית שהתקיים בבאר שבע, לפתיחת המרוץ לבחירות המוניציפליות והרמת כוסית לקראת הפסח בהשתתפות יו"ר המפלגה, השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר, וחברי המפלגה, השר יצחק וסרלאוף, השר עמיחי אליהו וח"כי המפלגה. את האירוע אירח סגן ראש עיריית באר שבע גדי מאזוז, בהשתתפות חברי מועצה ומועמדים מכל הארץ.

    השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר אמר: "אנחנו בימים של מסירות נפש שנדרשת מעם ישראל, מהמנהיגים והנבחרים שלנו, מסירות נפש כדי להביא עוצמה יהודית".

    הוא ציין: "צריך לדעת שהמשימות לא פשוטות, אני שלושה חודשים במשרד לביטחון לאומי, צריך להנהיג, להוביל מדיניות, לקבל החלטות וצריך גם להתמודד עם מתקפות בלתי פוסקות של התקשורת במדינת ישראל".

    "שחררנו פקק של 17,000 כלי נשק וכבר ניתנו 12,000 רישיונות. עשינו מבצע במזרח ירושלים, הם צחקקו וגיחכו אבל במשך חודש שלם המשטרה נכנסה לשכונות מזרח ירושלים ופתאום שקט במזרח ירושלים. התחלנו לגעת בתנאי המחבלים בכלא, העברנו בטרומית את חוק הפרוטקשן, העברנו את חוק הנשק, לא משנה מה אנחנו עושים, הם תוקפים ומשמיצים".

    "אפילו כשהבאנו הישג של תשעה מיליארד שקלים למשמר לאומי, להוספת שוטרים, להעלאת משכורת, הם לא מסוגלים לקבל את זה וכל יום כותרת שקרית אחרת", תקף השר והבהיר: "אנחנו לא נסכים שמדיניות הממשלה הזו לא תהיה ימין מלא מלא, 64 מנדטים בחרו ימין מלא מלא".

    ביחס לביקורת על המשמר הלאומי: "כשבנט אמר שיקים משמר לאומי מחאו לו כפיים, אבל כשאני אומר משמר לאומי, הם אומרים "המליציות של בן גביר". משמר לאומי זה לא מליציות, משמר לאומי זה למען תושבי הדרום, למען תושבי הצפון, למען תושבי הערים המעורבות, עכו ולוד, כדי שנוכל לעשות סדר במדינת ישראל".

    "נמצאים איתנו בחדר הרבה מאוד אנשים שמתאימים לקחת את המושכות ושנתפוס עוגן גם בבחירות המוניציפליות. עם ישראל רוצה עוצמה יהודית. יש לכם את היכולות, ניתן לכם גיבוי".

    "אנחנו צריכים לזכור כולנו כאן, שאנחנו נמצאים בשליחות למען העם, למען התושבים, למען המדינה, למען השוטרים, החיילים, למען הילדים שלנו".



    0 תגובות